+420 602 10 66 11
Domů Dostawa

Dostawa

PPL 

Poczta - 35 PLN. Za pobraniem dopłata 6 PLN.

Śledzenie przesyłki  –w momencie kiedy przesyłkę wyślemy, otrzymają Państwo numer przesyłki i mogą ją śledzić na http://www.ppl.cz.

Usługa ta jest szybką dostawą. Towar zostanie dostarczony do Państwa w ciągu 72 godzin od przekazania kurierowi.  Klasyczny czas dostawy w dni powszednie jest od 8 do 18 godziny. Za pośrednictwem produktu Prywatny adres - B2C, który gwarantuje kontakt telefoniczny ze strony kuriera PPL przed dostarczeniem odnośnie ustalenia dokładnego czasu dostawy. W przypadku braku kontaktu z odbiorcą, otrzymają Państwo informację o kontakcie na kuriera lub informację o dostarczeniu przesyłki następnego dnia.

nr konta.: 176599811/0600 Symbolem zmiennym jest numer zamówienia

PRZEJĘCIE PRZESYŁKI – Reklamacja uszkodzonego opakowania przesyłki - Klient ma obowiązek skontrolować opakowanie przesyłki i przyjąć ją jedynie w wypadku kiedy  opakowanie nie jest uszkodzone. W przeciwnym razie należy wypełnić z kurierem zapis lub przesyłki nie przyjmować.                                                                                                       

Mechaniczne uszkodzenie produktu w opakowaniu, które nie było naruszone należy zgłosić max. do 3 dni od otrzymania przesyłki pod numerem telefonu +420 727 887 809 firmie Bon Appetit s.r.o. W przypadku reklamacji prosimy NIE WYRZUCAĆ OPAKOWANIA ANI WYŚCIÓŁKI  - staje się to przedmiotem postępowania dowodowego. Późniejsze roszczenia tego rodzaju nie będą brane pod uwagę w odniesieniu do roszczeń przewoźnika.


Opakowanie


Donice oraz kwietniki przesyłamy zapakowane w folii i kartonowych pudłach z polistyrenowymi rogami. 

Cena dostawy jest podawana za jeden komplet (nie zależy na ilości części w komplecie). Podczas zamówienia kompletu płacicie tylko raz. 

OP WEB, s.r.o.