+420 602 10 66 11
Domů Częste pytania - FAQ

Częste pytania - FAQ

Przeczytaj nasze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w naszym e-sklepie.
 Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się z nami skontaktować.

+420 602 10 66 11 , info@eshop-kvetinace.cz

Jak mogę znaleźć konkretny produkt lub donicę? 

Donice możesz wybrać w bardzo prosty sposób kliknięciem na daną kategorię, w której wasz faworyt powinien się znajdować. Kwadratowa, okrągła, szkrzynka,... Po kliknięciu na kategorię możesz jeszcze bardziej wyspecyfikować w lewej części materiał, kolor i wysokość. Jeśli jednak nie jesteś pewien, przeglądnij wszystkie nasze modele w kategorii donice.

Dostarczacie donice również poza granice Czeskiej Republiki? 

Tak. Donice wysyłamy na Słowację oraz do Polski.

Aby wytworzyć zamówienie potrzebuję być zarejestrowany(a)? 

Nie, aby złożyć zamówienie nie jest konieczna rejestracja.

Czy może być adres na fakturze inny niż adres dostarczenia? 

Tak, podczas wypełniania danych należy jednak zaznaczyć, że adres na fakturze jest inny niż adres dostarczenia.

Co mam zrobić w momencie problemu z zamówieniem produktu? 

Wówczas prosimy o kontaktovať telefoniczny lub mailowy. Dane do kontaktu znajdują się w górnej części.

W jakim czasie otrzymam zamówiony produkt? 

Produkt dostarczamy do 7 dni roboczych.

Ile kosztuje dostawa? 

Jeżeli cena zamówienia jest większa jak 3500,- Kč bez VAT, dostawa jest darmowa. Jeśli jednak cena będzie niższa koszt dostawy to 36 PLN z VAT. Więcej na stronie możliwości dostawy.

Jaki jest numer konta? 

Przy płatności przelewem, prosimy kwotę przelać na konto numer: Bank Zachodní BWK - 18 1090 1708 0000 0001 1876 5382

Czy można produkt reklamować?  

Oczywiście. Produkt można reklamować a to pod adresem wymienionym w warunkach handlowych. Jeśli reklamacja jest uzasadniona, koszty związane z wysyłką produktu ponosi sprzedawca. Kupujący jest zobowiązany skontrolować dostarczony produkt jak najszybciej od dodania i zwrócić w oryginalnym opakowaniu.

Czy mogę produkt zwrócić? 

Produkt można zwrócić do 14 dni od otrzymania. Nie może być on uszkodzony, używany i musi być w oryginalnym opakowaniu. W momencie otrzymania produktu kwota zostanie zwrócona na konto.

OP WEB, s.r.o.