Przeczytaj nasze odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w naszym e-sklepie.
Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się z nami skontaktować.
+420 602 10 66 11 , info@eshop-kvetinace.cz
Donice możesz wybrać w bardzo prosty sposób kliknięciem na daną kategorię, w której wasz faworyt powinien się znajdować. Kwadratowa, okrągła, szkrzynka,... Po kliknięciu na kategorię możesz jeszcze bardziej wyspecyfikować w lewej części materiał, kolor i wysokość. Jeśli jednak nie jesteś pewien, przeglądnij wszystkie nasze modele w kategorii donice.
Tak. Donice wysyłamy na Słowację oraz do Polski.
Nie, aby złożyć zamówienie nie jest konieczna rejestracja.
Tak, podczas wypełniania danych należy jednak zaznaczyć, że adres na fakturze jest inny niż adres dostarczenia.
Wówczas prosimy o kontaktovať telefoniczny lub mailowy. Dane do kontaktu znajdują się w górnej części.
Produkt dostarczamy do 7 dni roboczych.
Jeżeli cena zamówienia jest większa jak 3500,- Kč bez VAT, dostawa jest darmowa. Jeśli jednak cena będzie niższa koszt dostawy to 36 PLN z VAT. Więcej na stronie możliwości dostawy.
Przy płatności przelewem, prosimy kwotę przelać na konto numer: Bank Zachodní BWK - 18 1090 1708 0000 0001 1876 5382
Oczywiście. Produkt można reklamować a to pod adresem wymienionym w warunkach handlowych. Jeśli reklamacja jest uzasadniona, koszty związane z wysyłką produktu ponosi sprzedawca. Kupujący jest zobowiązany skontrolować dostarczony produkt jak najszybciej od dodania i zwrócić w oryginalnym opakowaniu.
Produkt można zwrócić do 14 dni od otrzymania. Nie może być on uszkodzony, używany i musi być w oryginalnym opakowaniu. W momencie otrzymania produktu kwota zostanie zwrócona na konto.